جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
امام جمعه شهرستان سقز

حوزه/ امام جمعه شهرستان سقز گفت: اسرائیل علنا و رسما به پایگاه آمریکایی‌ها و دیگر ابرقدرت‌های زورگوی جهان تبدیل شده است و همواره تلاش دارند که در جهان اسلام ناامنی را ایجاد نمایند بنابراین باید در برابر این توطئه آنان هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمود ابن خیاط، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سقز، در سخنانی ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به دست رژیم غاصب اسرائیل، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر با اقتدار خود ضربه مهلکی بر پیکره رژیم تروریستی صهیونیستی وارد کرد.

امام جمعه شهرستان سقز گفت: امروز اسرائیل علنا و رسما به پایگاه آمریکایی‌ها و دیگر ابرقدرت‌های زورگوی جهان تبدیل شده است و همواره تلاش دارند که در جهان اسلام ناامنی را ایجاد نمایند بنابراین باید در برابر این توطئه آنان هوشیار باشیم.

ماموستا ابن خیاط افزود: مسلمانان باید در بحث دفاع از دین ید واحده باشند و اجازه ندهند که رژیم صهیونیستی بیش از این به تجاوزات خود ادامه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته نیروی انتظامی یادآور شد: آسایشی که امروز در جامعه داریم نتیجه تلاش نیروهای نظامی به خصوص نیروی انتظامی می‌باشد بنابراین امیدواریم که تعامل بین مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی کماکان برقرار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha